Et brev om mig & Tips en 13'er


Sidste år da jeg startede 7.kl. op, havde jeg selvfølgelig brug for at lære dem at kende. Jeg kendte ikke klassen, og de kendte heller ikke mig, så den første opgave, som vi arbejdede med skulle gerne skabe nogle gode relationer og give mig et indblik i deres faglige niveau.

Vi startede med Tips en 13’er om mig’. De korrekte svar fik de i et slidesshow, hvor jeg satte billeder, musik og lignende i.

Derefter skulle de skrive et brev om dem selv til mig. Jeg havde lavet en skabelon og tjekliste, som de kunne læne sig opad. Inden de skrev deres brev, fik det et brev af mig, hvor jeg fortalte dem om mig ud fra mange af de punkter, der stod i skabelonen.

Det var en super god måde, at vi fik lidt viden om hinanden på.


TIPS EN 13'er - skabelon til eleverne


 

KLIK PÅ SKABELONER FOR AT DOWNLOADE DEM





Kommentarer