Undervisningsforløb til Pigen der havde en klovn på slæb

Findes der noget bedre end, at der kommer en helt kasse fuldt med skønne billedbøger fra CFU :)

Jeg har udarbejdet et undervisningsforløb til PIGEN DER HAVDE EN KLOVN PÅ SLÆB, der henvender sig til mellemtrinnet. 

Jeg har afviklet forløbet i 4.kl. over 2-3 uger, hvor de også har beskæftiget sig med andre aktiviteter. 
Jeg har indlagt en del før-læsningsaktiviter, der gjorde, at eleverne var klædt godt på til at møde teksten.

Citat fra elever efter 1. gennemlæsning:

"Der er jo alle de ord og tålemåder, som vi har arbejdet med."


"Skal vi ikke snart arbejde med andre af sådan nogle bøger." 

(bøger hvor bogens indhold ikke er det, som de umiddelbart troede)

Der er sikkert ikke nogen grund til at skrive det, men jeg gør det lige for en sikkerhedsskyld ... MINE SKØNNE elever var RET vilde med at arbejde med bogen!


LINK TIL FORLØBET HER



Findes du nogle fejl i forløbet, så skriv det gerne til mig. 
Jeg tror efterhånden, at jeg har set mig blind på evt. fejl :)


Kommentarer