Skattekiste til skoleårets gode minder


Jeg vil gerne slutte skoleåret af med, at eleverne skrive nogle af de ting med, som de huske fra skolen og ikke mindst husker som noget sjovt og lærerigt, så med inspiration fra “foldedamerne” (find dem på facebook under "Foldebøger i undervisnigen") skal vi som afslutning på skoleårets lave en skattekiste med minde fra skoleårets og med et lille blik ind i næste skoleår. 
Jeg glæder mig til at se, hvad eleverne skriver. 


På kortene har jeg valgt, at de skal skrive:

Det sjoveste i år…..
I år har jeg været god til …….
I 4. klasse vil jeg øve mig på …
I 4.kl. glæder jeg mig til …

Dansk (på samme kort)
I år er jeg blevet bedre til ……..
I 4.kl. vil jeg gerne blive bedre til …..

Matematik (på samme kort)
I år er jeg blevet bedre til ……..
I 4.kl. vil jeg gerne blive bedre til …..

De må selvfølgelig meget gerne skrive mere end en ting på hvert kort


Kommentarer